خريد كاندوم ، خريد اسپري تاخيري ، خريد ژل تاخيري | بوبوريم
با نصب اپليگيشن بوبوريم مي توانيد به خريد كاندوم و خريد ژل لوبريكانت و خريد ژل تاخيري و خريد اسپري تاخيري به همراه بسته بندي محرمانه و ارسال رايگان بهره مند شويد و اقدام نماييد.

 خريد كاندوم يكي از راهكارهاي ارزان براي حفاظت از سلامت جنسي به شمار مي‌رود؛ از آنجا كه سلامتي نعمت گرانبهايي است همه‌ي افراد يك خانواده مي‌بايست به سلامت يكديگر اهميت دهند. استفاده‌ي يكي از انواع كاندوم نيز نوعي محافظت از سلامتي در طول رابطه‌ي زناشويي مي‌باشد. به گفته‌ي كارشناسان سلامت استفاده از كاندوم تا حد زيادي مانع انتقال عفونت‌هاي آميزشي و قارچ‌ها خواهد شد، بنابراين آشنايي با انواع كاندوم به عنوان يك وسيله‌ي مراقبتي و البته جنسي ضروري محسوب مي‌شود.

خريد كاندوم

از كاندوم چه مي‌دانيد؟
كاندوم وسيله‌اي منعطف با قابليت كشساني است كه به منظور پيشگيري از بارداري و ايجاد عفونت براي طرفين مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين وسيله‌ي كاربردي كه جنسي لاتكسي دارد مانع تماس مستقيم آلت تناسلي مردان در هنگام رابطه زناشويي مي‌شود. انواع كاندوم‌ها كه موجب سهولت در رابطه جنسي مي‌شوند، داراي موادي روان كننده‌ي بر پايه‌ي آب هستند كه مانع آسيب رساندن خواهد شد. بنابراين تصورات غلط را در رابطه با خشكي و غيرطبيعي بودن كاندوم كنار بگذاريد. صرف نظر از ويژگي‌هاي فوق، خريد كاندوم موجب افزايش لذت جنسي در يك رابطه زناشويي نيز مي‌شود.

خريد كاندوم

مزايا و معايب انواع كاندوم چيست؟
به طور كلي اين وسيله‌ي مراقبت جنسي داراي دو مزيت بزرگ است:

  • از زود انزالي در مردان جلوگيري مي‌كند.
  • از انتقال بيماري‌هاي متفاوت مقاربتي مثل هپاتيت، ايدز، زيگل تناسلي و انواع عفونت جلوگيري خواهد كرد.

در مقابل اين دو فائده‌ي بزرگ چند عيب وجود دارد كه دانستن آن پيش از استفاده هريك از انواع كاندوم ضروي است:

  • اول اينكه استفاده كاندوم‌ها يكبار مصرف هستند و پس از استفاده از هريك كاندوم مي‌بايست آن را دور بيندازيد.
  • دوماً در موارد بسياري نيز ديده شده كه پوست برخي افراد نسبت به جنس خاص كاندوم حساسيت نشان مي‌دهد.
  • و آخرين عيب آن است كه اگر كاندوم در طول رابطه مخدوش شده يا پاره شود، امكان بارداري وجود خواهد داشت. بنابراين مي‌بايست با اين وسيله‌ي حساس با ملايمت رفتار كرد.

آشنايي با انواع مختلف كاندوم
مسلماً پيش از خريد كاندوم داشتن اطلاعات كافي در رابطه با انواع كاندوم مي‌تواند به نحوه‌ي صحيح انتخاب و خريد افراد كمك كند. به طور كلي كاندوم‌ها به ۴ دسته متفاوت تقسيم مي‌شوند كه شرح آن از قرار زير مي‌باشد:

  • كاندوم تاخيري:

همانطور كه از نام اين نوع از كاندوم مشخص است، به نوعي از اين وسيله‌ي مقاربتي كه موجب افزايش زمان مقاربت و جلوگيري از زودانزالي در مردان مي‌شود، كاندوم تاخيري مي‌گويند. در ساختار اين نوع از كاندوم از موادي مثل ليدوكائين و بنزوكائين استفاده مي‌شود كه هردو موجبات افزايش مدت مقاربت را فراهم مي‌كنند. البته بر اساس گفته‌ي كارشناسان سلامت استفاده‌ي طولاني مدت و بيش از اندازه از كاندوم تاخيري براي سلامتي طرفين مضر خواهد بود. در برخي موارد محدود كه افراد پس از استفاده طولاني مدت از كاندوم تاخيري دچار عوارضي شده‌اند، علائمي مثل خارش پوست، سرگيجه، عطسه و آبريزش و… داشته‌اند.

  • كاندوم خار دار:

طراحي برخي از انواع كاندوم به گونه‌اي است كه موجب افزايش لذت جنسي در يكرابطه زناشويي براي زنان مي‌شود، كاندوم خار دار نيز يكي از همين انواع مي‌باشد. معمولاً بر روي سطح اين نوع از كاندوم كيسه‌هايي ريز وجود دارد كه به خار شهرت دارند و به سبب آن زنان به اوج لذت يك رابطه خواهند رسيد. كاندوم خاردار كه در انواع فضايي و ژله‌اي در بازار وجود دارند، به نسبت ساير انواع كاندوم از قيمت مناسبي برخوردار است.

  • كاندوم تركيبي:

با تركيب چند ويژگي ، كاندوم تاخيري و كاندوم خاردار، نوع جديدي از اين وسيله‌ي مقاربتي پديد آمده كه كاندوم تركيبي نام دارد. كاندوم تركيبي كه در اصل نوعي خاردارِ تاخيري است هردو لذت همزمان به زن منتقل مي‌شود. اين نوع از كاندوم با دارا بودن اسانس‌هايي مثل موز و عسل ايجاد گرما كرده و رابطه را لذت مي‌بخشند.

  • كاندوم ساده:

كاندوم ساده در واقع همان نوع اوليه و معمولي كاندوم است كه تنها از انتقال بيماري و بارداري ناخواسته جلوگيري مي‌كند. كاندوم ساده داراي ويژگي خاصي نبوده و تعريف آن همان است كه در تعريف كلي كاندوم ذكر گرديد.

روش استفاده از كاندوم چگونه است؟
به طور معمول اين وسيله‌ي مراقبت جنسي را در حالت نعوط روي آلت قرار مي‌دهند و چيزي حدود ۸۰ الي ۹۵ درصد از بارداري جلوگيري مي‌كند. بهتر است اين وسيله را چند دقيقه قبل از مصرف از بسته خارج شود و در حين استفاده دقت لازم به خرج داده شود تا به وسيله ناخن خراشيده نشود. از طرفي پس از خريد كاندوم مي‌بايست چند نكته‌ي مهم را در نگهداري از آن در نظر داشته باشيد: اولاً هيچگاه در هنگام استفاده از كاندوم روغن يا وازلين را براي چرب كردن مورد استفاده قرار ندهيد. ثانياً اين وسيله را به دور از حرارت، رطوبت و نور نگاه داريد.

خريد كاندوم زنانه به جاي كاندوم مردانه
شايد كمي دور از ذهن به نظر برسد كه در مقابل انواع كاندوم مردانه نوعي كاندوم مخصوص زنان نيز وجود داشته باشد. كاندوم زنانه نيز كه همان قابليت‌ها و ويژگي‌هاي نوع مردانه را دارد مي‌بايست به آرامي و با حركات انگشتان دست در حالت خوابيده در واژن زن قرار بگيرد. در انتهاي رابطه نيز مي‌بايست در حالت خوابيده كاندوم از بدن زن خارج شود؛ چراكه در حالت ايستاده ممكن است آسيب‌هاي جدي به بدن وارد شود. جالب‌تر اينكه اين وسيله بلندتر از كاندوم مردانه بوده و البته ارزان قيمت‌تر نيز هست.

در صورتي كه برخي زنان به انواع كاندوم تاخيري، كاندوم خاردار و تركيبي حساسيت نشان دهند، مي‌توان با خريد كاندوم زنانه آن را به عنوان جايگزين قرار داد و به طريقي جديد از سلامت طرفين مراقبت نمود.

قيمت خريد كاندوم چقدر است؟
قاعدتاً قيمت خريد كاندوم بستگي به نوع انتخابي و تعداد موجود در يك بسته خواهد داشت، اما امروزه كاندوم در انواع مختلفي در بازار موجود مي‌باشد. بنابراين مارك نيز روي رنج قيمت موثر است. به طور كلي قيمت هربسته از كاندوم‌ها بين ۲۵ هزار تا ۴۵ هزار تومان متغيير است. از طرفي هزينه كردن به جهت جلوگيري از ابتلا به بيماري‌هاي كوچك يا بزرگ عاقلانه‌تر از پرداخت هزينه‌هاي گزاف براي درمان بيماري خواهد بود؛ پس براي حفظ سلامتي خود خسيس نباشيد.

با خريد كاندوم از سلامت خود مراقبت كنيد!
امروزه افرادي كه از سواد جنسي بالايي برخوردارند، براي جلوگيري از بارداري‌هاي ناخواسته و مهم‌تر از آن مراقبت از سلامتي طرفين در طول رابطه زناشويي از تجهيزات پيشگيرنده مناسبي مثل انواع كاندوم استفاده مي‌كنند. همچنين در صورتي كه يك رابطه‌ي جنسي كنترل شده باشد، بار رواني مثبتي به همراه خواهد داشت و به تحكيم روابط زناشويي كمك خواهد كرد، بنابراين كاندوم كمك بزرگي به بهبود روابط زناشويي نيز خواهد كرد.

خريد كاندوم

به همين جهت بهتر است براي خريد كاندوم باكيفيت از طريق يكي از فروشگاه‌هاي مورد اطمينان اقدام كنيد. با خريد محصولات مراقبت جنسي از فروشگاه هاي اينترنتي ديگر دغدغه رويارويي با فروشنده و سرعت عمل در انتخاب را نيز ديگر نداريد و با تفكر و دقت مي‌توانيد محصول مورد نظر خود را با بررسي تمام ويژگي هاي آن انتخاب كنيد. فروشگاه اينترنتي “بوبوريم” (www.boborim.com) كه به صورت تخصصي به فروش وسايل مورد نياز براي رابطه جنسي به خصوص انواع كاندوم مي‌پردازد، گزينه‌ي مناسبي براي خريد است. از آنجا كه برخي افراد براي خريد كاندوم با مشكلاتي رو به رو هستند و يا از مطرح كردن آن با فروشنده خجالت مي‌كشند، خريد اينترنتي بهتر از خريد حضوري خواهد بود. خريد از فروشگاه بوبوريم كه حتي محصول خريداري شده را به صورت محرمانه به دست مشتري مي‌رساند، اتفاقي خوشايند براي افراد به شمار مي‌رود. ناگفته نماند كه اين فروشگاه معتبر و داراي نماد اعتماد، همواره تخفيفاتي براي محصولات در نظر گرفته و با خريد سه محصول هديه‌اي نيز به خريدار خواهد داد. براي خريد انواع كاندوم، كاپ قاعدگي، ژل تاخيري و… بوبوريم بهترين و به صرفه‌ترين انتخاب خواهد بود. با وجود فروشگاه بوبوريم ديگر نگراني براي حفظ سلامت جنسي وجود ندارد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۰۰:۵۸ ] [ Boborim ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی