خريد كاندوم ، خريد اسپري تاخيري ، خريد ژل تاخيري | بوبوريم
با نصب اپليگيشن بوبوريم مي توانيد به خريد كاندوم و خريد ژل لوبريكانت و خريد ژل تاخيري و خريد اسپري تاخيري به همراه بسته بندي محرمانه و ارسال رايگان بهره مند شويد و اقدام نماييد.

در اين مقاله قصد داريم از راه هاي جلوگيري از ايجاد و انتقال بيماري هاي جنسي مثل ايدز ، هپاتيت ، ويروس تبخال تناسلي و زگيل تناسلي و …. را به شما عزيزان معرفي كنيم.

از روش هاي عمومي براي پيشگيري اين چنين بيماري ها ، مراجعه به پزشك و زدن واكسن هاي مربوط به هر بيماري هست اما چون اينكار هزينه زيادي را در بر دارد ، خيلي ها از انجام آن صرف نطر مي كنند ولي يكي از رايج ترين روش ها براي پيشگيري از بارداري و وقوع بيماري هاي گفته شده در بالا ، استفاده از كاندوم مي باشد.

شايد شما هم درگير اين مسئله باشيد كه استفاده از كاندوم باعث كم شدن لذت رابطه جنسي مي شود ولي اين موضوع يك باور كاملا اشتباه هست و اكثريت مردم به اين باور معتقد هستند.

امروزه با فناوري هاي جديد و شيوه هاي مدرن كه در توليد كاندوم ها استفاده مي كنند ، ديگر باوري به اسم كم شدن لذت رابطه جنسي با استفاده از كاندوم ، معنايي ندارد؛چرا كه امروزه كاندوم هاي فوق العاده نازك توليد مي شوند و درواقع شما احساس اينكه از كاندوم استفاده مي كنيد را نداريد.

با خواندن مطالب بالا شايد اين سوال برايتان پيش آيد كه كاندوم هاي نازك مقاومت بالايي ندارند ولي در پاسخ بايد بگوييم كه اين كاندوم ها از مقاومت بسيار بالايي برخوردار هستند و احتمال پارگي آن ها تقريبا نزديك به صفر هست.

كاندوم ها تا ۹۵ درصد از انتقال بيماري هاي پوستي و جنسي و همچنين بارداري ، جلوگيري مي كنند و يكي از بهترين روش ها براي مقابله با چنين مواردي هست.اما جالب است بدانيد كه خيلي از مردم به خاطر اينكه از خريد كاندوم خجالت مي كشند ، در تهيه آن كوتاهي مي كنند؛ولي به جرات مي توان گفت كه ديگه نگراني و خجالت را با وجود سايت و اپليكيشن بوبوريم مي توانيد از بين ببريد.

فروشگاه اينترنتي بوبوريبم داراي سايت و اپليكيشن هست كه مي توانيد ، اپليكيشن بوبوريم براي اندروييد را از گوگل پلي و مايكت دانلود كنيد و براي دستگاه هاي اپل از استور سيب ايراني دانلود و نصب نماييد.

فروشگاه اينترنتي بوبوريم داراي تنوع بسيار بالايي بوده و داراي انواع كاندوم خاردار ، كاندوم تاخيري ، كاندوم فضايي و كاندوم عروسكي مي باشد و شما مي توانيد مطابق سليقه خودتون هر كاندوم با هر ويژگي كه نياز داريد را تهيه كنيد و سفارشتون را ثبت نماييد.

حال به اين موضوع مي پردازيم كه هر كدام از كاندوم ها چه ويژگي هايي دارند؟

كاندوم تاخيري از موادي تشكيل شده است كه داخل آن از ليدوكايين به كار رفته است كه موجب تاخير در انزال مي شوند و براي كساني كه از مشكل زود انزالي رنج مي برند، بسيار مناسب هستند.

كاندوم خاردار به دليل داشتن خارهايي در سطح كاندوم موجب افزايش لذت در رابطه جنسي مي شوند كه براي كساني كه در رابطه زناشويي يا رابطه جنسي ، سرد هستند ، بسيار پيشنهاد مي شود و انتخاب خوبي مي باشد.

كاندوم فضايي ، تك عددي هستند و به علت داشتن خارهاي بسيار درشت در سطح كاندوم و تحريك نقطه جي ، ميل به رابطه جنسي را تا حد فوق العاده زيادي افزايش مي دهند و از كاندوم هاي پر فروش در بازار هستند و طرفداران زيادي را براي خود جمع كرده اند كه آمار اين افراد، روز به روز در حال افزايش هست.

كاندوم عروسكي كه تك عددي هستند و به علت شكل هاي مختلفي كه دارند مانند اسب ، بتمن ، گاو و … موجب افزايش ميل به رابطه جنسي حتي در افراد سرد مزاج مي شوند.

دقت كنيد كه يكي از دغدغه هاي مشتري هاي سايت و اپليكيشن بوبوريم اين هست كه چطور و به چه شكلي بعد از ثبت سفارش ، محصولات به دست مشتري ها مي رسد؟

در پاسخ بايد گفت تمامي سفارشات در بسته بندي هاي محرمانه قرار داده مي شوند و ارسال توسط پست به كل ايران و پيك در شهر تهران انجام مي شود.

بوبوريم داراي مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت ( اينماد ) و مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي مي باشد.

فروشگاه اينترنتي بوبوريم در كنار شما روز به روز درحال بزرگتر شدن است و در تلاش است تا نيازهاي شما را به راحتي هرچه تمام تر و حداقل قيمت برآورده كند.

سايت اينترنتي بوبوريم مانند مغازه اي است كه به صورت ۲۴ ساعته باز بوده و درخدمت مشتريان و بازديد كنندگان براي خريد كاندوم و خريد محصولات زناشويي مي باشد.

يكي از مزاياي ديگر بوبوريم قيمت مناسب محصولات كاندوم ، اسپري تاخيري و ژل تاخيري است كه از قيمت داروخانه ها هم پايين تر بوده و تنوع محصولات مانند انواع كاندوم و اسپري تاخيري و ژل تاخيري در آن بالا مي باشد.

شما همچنين مي توانيد با مراجعه به اينستاگرام بوبوريم به نشاني boborim.ir از محصولات جديد و تخفيف ها باخبر شويد و از سفارشتون لذت ببريد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۵۷:۵۲ ] [ Boborim ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی