خريد كاندوم ، خريد اسپري تاخيري ، خريد ژل تاخيري | بوبوريم
با نصب اپليگيشن بوبوريم مي توانيد به خريد كاندوم و خريد ژل لوبريكانت و خريد ژل تاخيري و خريد اسپري تاخيري به همراه بسته بندي محرمانه و ارسال رايگان بهره مند شويد و اقدام نماييد.

سازمان بين المللي برنامه ريزي خانواده از سال ۲۰۱۲ شروع به انتشار باورهاي عجيب در مورد استفاده از كاندوم و پاسخ گويي به آن ها نموده است.

باور اشتباه: تاثير كاندوم در پيشگيري و جلوگيري از بيماري هاي مقاربتي

بعضي افراد اعتقاد دارند كه كاندوم وسيله مناسبي جهت جلوگيري از بيماري هاي مقاربتي و جنسي و پيشگيري از بارداري نيست بنابراين از آن استفاده نمي كنند و به راه هاي جايگزين مانند استفاده از قرص و انواع دارو روي مي آورند.

آن چه در مورد انواع كاندوم بايد مورد توجه قرار گيرد اين است كه كاندوم يكي از موفق ترين و موثرترين اختراعات انسان بوده است. طراحي به ظاهر ساده و ابتدايي آن و مواد مختلف استفاده شده در فرآيند ساخت آن منجر به ايجاد محصولي شده كه به صورت بي نظيري كاربردي است.

 

 

طبق آمار خريد كاندوم در پيشگيري از بارداري هاي ناخواسته تقريبا ۱۰۰ درصد موفق بوده است. همچين گزارش هاي مشابهي در دقت كاندوم از پيشگيري بيماري هايي مثل ايدز و هپاتيت و ...  در دست مي باشد.

علاوه بر اين طبق تحقيق هاي انجام شده ،احتمال اينكه كاندوم در حين استفاده پاره شود و يا از جاي خود خارج شود (به اين شرط كه كاندوم به صورت اصولي توليد شده باشد و به شكل درست قبل از رابطه در جاي خود گذاشته شوده باشد) كمتر از دو درصد مي باشد.

باور اشتباه:  بعضي باور دارند كه استفاده از كاندوم عوارض جانبي داشته و مي تواند باعث بروز بيماري هاي مختلفي از جمله سرطان شود؛كه اين نوع باور كاملا اشتباه و نادرست مي باشد.

تا به حال هيچ بيماريي مرتبط با استفاده از كاندوم تاخيري و كاندوم خاردار و ساده در دنيا شناسايي نشده است. استفاده از كاندوم ها حتي در فرآيند انزال نيز اختلالي ايجاد نمي كند و مخزان ذخيره كه در همه كاندوم ها وجود دارد باعث مي شود كه انزال حالت طبيعي خود را داشته باشد.

در مقابل شواهد و مدارك  زيادي از تاثيرات مثبت استفاده از كاندوم در پيشگيري از انواع بيماري هاي جنسي و مقاربتي وجود دارد.

با اين وجود هميشه احتمال اينكه بدن بعضي افراد به دلايل مختلف به برخي از انواع كاندوم ، واكنش منفي نشان دهد وجود دارد  اما نكته قابل توجه اين است كه اين واكنش منفي چيزي بيشتر از يك حساسيت فصلي يا حساسيت غذايي ساده نيست و دليلي براي نگراني وجود ندارد! با اين حال توصيه مي شود در چينن مواردي افراد با جستجو در بين برندها و مدل هاي مختلف كاندوم،مناسب ترين نوع آن را با توجه به نياز و شرايط خود تهيه كنند، شما مي توانيد از طريق سايت يا اپليكيشن بوبوريم به راحتي انواع مختلف كاندوم را بررسي و محصول مورد نظر و مورد سليقه خودتون را خريداري كنيد و سفارش دهيد.

 

 

باور اشتباه: انزال زود رس هنگام استفاده از كاندوم

برخي افراد معتقدند كه استفاده از كاندوم باعث انزال زود رس مي شود.

واقعيت: به طور كلي استفاده از هر نوع كاندومي باعث مي شود كه آستانه تحريك پذيري فرد بالاتر رفته و ديرتر به انزال برسد. بنابراين كاندوم مي تواند باعث تاخير در انزال شود اما قطعا نمي تواند دليل زود انزالي باشد. در صورتي كه شخصي با مشكل زود انزالي رو به رو است بهتر هست با بررسي و تحقيق تخصصي تر و ويژه تر به اين موضوع بپردازد.

 

باور اشتباه: كاندوم خيانت را راحت مي كند

افرادي كه نگران بنيان خانواده هستند معتقدند كه كاندوم، افراد را به بي بند و باري جنسي و خيانت تشويق مي كند؛ چرا كه خطر ابتلا به بيماري ها و ترس از بارداري ناخواسته كه مي تواند عامل بازدارنده از خيانت باشد، با استفاده از كاندوم رفع مي شود.

واقعيت: حقيقتي كه به صورت علمي اثبات شده است،اين هست كه خيانت و بي بند و باري جنسي به صورت كلي يك تنش رواني است و تا زماني كه فردي به لحاظ رواني مستعد خيانت كردن باشد، وجود و يا عدم وجود وسايل پيشگيري تاثير چنداني بر رفتار آن فرد نخواهد داشت.

بي اخلاقي جنسي و بي بند و باري مساله اي فراتر از استفاده از كاندوم و ساير وسايل پيشگيري است و لازم است به صورت تخصصي و در چهارچوب ديگري بررسي شود. با اين حال چيزي كه قطعي است اين واقعيت است كه هيچكدام از وسايل مراقبت جنسي محركي براي نشان دادن چنين رفتارهايي نيستند

 

باور اشتباه: كاندوم ميل جنسي را كاهش ميدهد

بسياري از افراد به اين موضوع اعتقاد دارند كه استفاده از كاندوم باعث كم شدن ميل جنسي در آقايان مي شود و يا استفاده از كاندوم باعث مي شود كه لذت جنسي كاهش يابد.

واقعيت: تا به حال هيچ مدركي كه نشان دهد استفاده از كاندوم باعث هرگونه ناتواني جنسي مي شود به دست نيامده است. ناتواني جنسي مي تواند دلايل زيادي داشته باشد كه برخي از آن ها دلايل فيزيكي هستند و برخي ديگر دلايل احساسي و رواني هستند. اگرچه كاندوم ها به طور كلي دليل هيچگونه اختلال جنسي شناخته شده اي نيستند اما برخي از آقايان، ممكن است در زمان استفاده از كاندوم دچار اختلال نعوظ شده و خيلي دير به انزال برسند يا هرگز به انزال نرسند كه اين مساله مربوط به كاهش سطح تحريك پذيري بوده و با استفاده از انواع ژل هاي آميزشي مي توان اين مشكل را مرتفع كرد ( فروشگاه اينترنتي بوبوريم ارائه دهده انواع ژل و اسپري آميزشي ).

همچين قراردادن كاندوم در جاي درست خود براي برخي از زوجين مي تواند كمي پيچيده و گيچ كننده باشد؛اما نكته مهم اينجاست كه بسياري از زوجين حتي اين مرحله را نيز به بخشي از رابطه جنسي خود تبديل كرده اند و از اين مرحله نيز لذت مي برند.

بسياري از افراد بر اين باور هستند كه استفاده از كاندوم حتي به بهتر شدن رابطه جنسي آن ها كمك مي كند چون زماني كه از آن استفاده مي كنند مي توانند بدون نگراني از بيماري هاي جنسي و بارداري فقط به لذت بردن از رابطه تمركز كنند و حداكثر لذت جنسي را تجربه كنند.

علاوه بر اين كاندوم هاي طعم دار، كاندوم ها با رايحه هاي مختلف، كاندوم هاي فوق العاده نازك، كاندوم هاي شفاف و يا با رنگ هاي مختلف مي توانند به هرچه بيشتر شدن لذت جنسي نيز كمك كنند. همچنين استفاده از انواع لوبريكانت ها و ژل هاي آميزشي نيز مي توانند به لذت بخش شدن رابطه با كاندوم كمك كنند.

هرگز از روان كننده هاي  پايه روغن مثل روغن هاي خوراكي استفاده نكنيد چرا كه ممكن است باعث آسيب رسيدن به كاندوم شود.

 

 

باور اشتباه: اندازه آلت تناسلي

بسياري از افراد به اشتباه معتقدند كه مرداني كه اندازه آلت تناسلي آن ها بزرگ تر از حالت استاندارد است قادر به به پيدا كردن كاندوم در سايز مناسب خود نيستند.

واقعيت: كاندوم هاي بسياري با برندهاي مختلف وجود دارند كه در ويژگي هايي مانند شكل، اندازه، رنگ، روانكنندگي، ضخامت و… متفاوت هستند.

اگرچه اندازه آلت تناسلي از فردي به فرد ديگر ميتواند تفاوت داشته باشد اما تقريبا در هيچ كشوري در دنيا معيار توليد كاندوم تفاوت در اندازه آلت نبوده.بنابراين توصيه مي شود افراد با امتحان كردن انواع كاندوم ها از برند هاي مختلف مناسب ترين نوع آن را با توجه به نياز و خواسته خود پيدا كنند.

اگرچه هيچ استاندار پذيرفته شده اي براي توليد كاندوم متناسب با اندازه آلت تناسلي در حال حاظر وجود ندارد اما توليد كنندگان از عرض ۴۹ ميليمتر براي توليد كاندوم هاي سايز كوچك و عرض ۵۶ ميليمتر براي توليد كاندوم هاي سايز بزرگ استفاده مي كنند.

 

باور اشتباه: استفاده از كاندوم فقط براي افراد خاص و در موفعيت هاي خاص است.

بعضي از آقايان و خانم ها اعتقاد دارند استفاده از كاندوم مردانه فقط مختص افرادي است كه داراي روابط جنسي خارج از چارچوب ازدواج هستند، تعدد روابط و شريك جنسي دارند و يا افرادي كه در ازاي دريافت يا پرداخت پول رابطه جنسي برقرار مي كنند دارد.

واقعيت: كاندوم يك ابزار كاملا مناسب جهت جلوگيري از بارداري براي هركسي است صرف نظر از وضعيت ازدواج يا رفتار جنسي و بايد در اختيار تمام كساني كه به آن احتياج دارند باشد (فروشگاه بوبوريم امكان انتخاب و خريد راحت انواع كاندوم را براي تمام مشتريان خود فراهم نموده). در حالي كه بسياري از افراد در سرتاسر دنيا از كاندوم براي جلوگيري از بيماري هاي جنسي استفاده مي كنند زوجين مي توانند از آن به عنوان قوي ترين ابزار جلوگيري از باداري نيز استفاده كنند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۰۳:۵۳ ] [ Boborim ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی